Ασφαλιστικά μέτρα της Βαρβάρας Φουκάκη – Φύτρου για την πυρκαγιά

Ασφαλιστικά μέτρα προκειμένου να της χορηγηθούν έγγραφα από την Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος, που «να αιτιολογούν τους λόγους καθήλωσης δύο ελικοπτέρων καθ’ όλη τη διάρκεια της καταστροφικής πυρκαγιάς», υπέβαλλε η Βαρβάρα Βουκάκη – Φύτρου, που έχασε στην πυρκαγιά στο Μάτι το σύζυγο και τα δύο της παιδιά.

Τα έγγραφα που ζητά είναι απαραίτητα στο δικαστικό αγώνα που έχει ξεκινήσει η τραγική μητέρα και σύζυγος για την τιμωρία των υπευθύνων για τη μεγάλη εθνική τραγωδία του περασμένου καλοκαιριού. Συγκεκριμένα, η αιτούσα ζητά έγγραφα, που να πιστοποιούν «αν υπήρχε επαρκής αριθμός πιλότων, άλλως σε αντίθετη περίπτωση έγγραφα που να δικαιολογούν γιατί ο Διοικητής και ο Υποδιοικητής (αφού απαιτείται πλήρωμα δύο ατόμων για κάθε ελικόπτερο) όπου εβρίσκοντο ούτως ή άλλως στην Υ.Ε.Μ.Π.Σ. λόγω επιφυλακής δεν επάνδρωσαν τουλάχιστον ένα διαθέσιμο ελικόπτερο».

Ακόμη ζητά, μέσω της διαδικασίας των ασφαλιστικών μέτρων στην οποία αναγκάστηκε να προσφύγει , την άδεια εισόδου επισκέπτριας (αναφέρει το ονοματεπώνυμο), καθώς και ακριβή ώρα εισόδου και εξόδου του αυτοκινήτου της, στο χώρο της Υ.Ε.Μ.Π.Σ, όπως και έγγραφο με το οποίο θα βεβαιώνεται η ακριβής ώρα εξόδου και επιστροφής του υπηρεσιακού αυτοκινήτου, από την πύλη 12 του αεροδρομίου, στο οποίο επέβαινε ο Διοικητής μετά της συνοδηγού του.

Υλικό από τις κάμερες ζητά η Βαρβάρα Φουκάκη – Φύτρου

Ζητάει επίσης οπτικοακουστικό υλικό από τις κάμερες, οι οποίες έχουν καταγράψει όλες τις κινήσεις ανθρώπων εισερχομένων και εξερχομένων, καθώς και όλων των αυτοκινήτων, τα οποία άλλωστε υπάρχουν στο τμήμα Ασφαλείας (γραφείο SDS), επίσης έγγραφα επικοινωνίας, κατά την ημέρα της 23ης Ιουλίου 2018, μεταξύ του Αρχηγού του Π.Σ. και του Διοικητού της Υ.Ε.Μ.Π.Σ. για να διαπιστωθούν οι λόγοι και να αποδειχθούν τα αίτια της καθήλωσης των δύο ελικοπτέρων στο «Ελ. Βενιζέλος», πιστοποιητικά ότι πράγματι τα ελικόπτερα ήταν, συντηρημένα και πλόιμα από την NSPA (Aeroservices SA), σε σχέση με τα υψηλότατα ετήσια κόστη συντήρησης τους, επίσημες συνομιλίες, όπως καταγράφηκαν την ημέρα εκείνη της 23ης Ιουλίου, μεταξύ της Πυροσβεστικής (199) και του Ε.Σ.Κ.Ε. (Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων – Μικράς Ασίας 1 και Ριζαρείου, Χαλάνδρι Αττικής) μέσω ασυρμάτων και μηνυμάτων, προκειμένου να διαπιστωθούν οι εντολές που δόθηκαν (σαφώς και η ακριβής ώρα που δόθηκαν οι σχετικές εντολές) και εν τέλει να εξακριβωθεί πως προχώρησε επιχειρησιακά το σχέδιο που οδήγησε στο να παραμείνουν ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ και απολύτως ΑΝΕΝΕΡΓΑ τα ελικόπτερα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, τα οποία έπρεπε να συμβάλλουν στην κατάσβεση της θανατηφόρας πυρκαγιάς, τη σύμβαση μεταξύ της εταιρείας AEROSERVICES S.A και της Υ.Ε.Μ.Π.Σ.