Αυτή είναι η δίαιτα που ακολουθεί η Ελένη Μενεγάκη

Η Ελένη Μενεγάκη έχει αποδείξει ότι τα κιλά της εγκυμοσύνης μπορούν να χαθούν στο άψε… σβήσε. Ποια είναι όμως η μυστική δίαιτα που ακολουθεί η λαμπερή παρουσιάστρια;

Τη δίαιτα της Ελένης Μενεγάκη σίγουρα όλες πολλές φορές την αναζητήσαμε. Το περιοδικό Λοιπόν τη βρήκε και εμείς σας την παραθέτουμε παρακάτω. Το μόνο σίγουρο μ’ αυτή τη διατροφή είναι ότι δεν θα βαρεθείς ποτέ, γιατί σου δίνει πολλές επιλογές.

Πρωινό

  • 2 μικρά παξιμαδάκια ολικής άλεσης με 10 ελιές και τσάι του βουνού /φασκόμηλο/ λουίζα
  • 1/2 παλάμη ψωμί ολικής 100% με ταχινόμελο (1 κουτ. γλυκού) και 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι
  • 1/2 παλάμη ψωμί από φυτρωμένο σιτάρι με 1 κουτ. γλυκού αμυγδαλοβούτυρο
  • 1/2 παλάμη μαύρο γερμανικό ψωμί 1 κομμάτι τυρί σε μέγεθος σπιρτόκουτου

Δεκατιανό

1 τουλάχιστον φλιτζάνι τσαγιού φρέσκα φρούτα με 1 ποτήρι Κεφίρ
Μεσημεριανό

  • 1-2 φορές/ εβδ. όσο ψάρι ή θαλασσινά (όχι ωμά) με χόρτα ή βρασμένα λαχανικά, π.χ. μπρόκολο
  • 2 φορές /εβδ. από 2 φλιτζάνια λαδερό, π.χ., αγκινάρες αλά πολίτα ή μερίδα χορτόπιτα με 1 κουτ. σούπας γιαούρτι σακούλας
  • 2 φορές/εβδ. από 2 φλιτζ. τσαγιού φακόρυζο ή ρεβιθοπίλαφο Συνοδευτικά: σαλάτα με 3 διαφορετικά λαχανικά/μυρωδικά, π.χ., μαρούλι, άνηθο, κρεμμυδάκι
  • 1 φορά/εβδ. 1 παλάμη κόκκινο κρέας ψητό με 1 φλιτζ. τσαγιού καστανό ρύζι ή φαγόπυρο και σαλάτα με 3 χρώματα λαχανικών/μυρωδικών
  • 1 φορά/εβδ. 1 παλάμη κοτόπουλο με 1 φλιτζ. τσαγιού πατάτες φούρνου (με τη φλούδα) και συνοδευτικά σαλάτα χωριάτικη ή 2 φλιτζ. τσαγιού pasta ολικής άλεσης με σάλτσα λαχανικών, θαλασσινών ή ντομάτας

Απογευματινό

1 τουλάχιστον φλιτζάνι τσαγιού φρέσκα φρούτα με 30 γραμ. ξηρούς καρπούς ή δυο δάχτυλα παστέλι

Βραδινό

  • Ceaser’s τονοσαλάτα αλλά και με διάφoρους συνδυασμούς από ξηρούς καρπούς, ξερά φρούτα, ρόδι, κρουτόν, αβγό, αβοκάντο, κινόα, καλαμπόκι, τυρί, φυτρωμένες ρίζες, καπνιστό σολομό κ.ο.κ., αλλά χωρίς αλλαντικά 2-3 κουτ. σούπας νιφάδες βρώμης
  • 1 κουτ. γλυκού λιναρόσπορος, 1 κουτ. γλυκού σταφίδες ή μέλι, όλα σε 1 φλιτζ. τσαγιού, γάλα ή γιαούρτι ή ξινόγαλα
  • 1/2 παλάμη ψωμί ολικής άλεσης με 10 ελιές και τοματίνια
  • 1 1/2 παλάμη ψωμί από φυτρωμένο σιτάρι και ένα αβγό, συνοδευτικά με τοματίνια
  • 1 τοστ ολικής άλεσης με τυρί, ντομάτα, ρίγανη και τοματίνια.