Αυτή είναι η δίαιτα της Δέσποινας Βανδή

Η Δέσποινα Βανδή λόγω επαγγέλματος πρέπει να βρίσκεται πάντα σε φόρμα. Σίγουρα για να είναι καλλίγραμμη ασχολείται ώρες με τη γυμναστική, αλλά ακουλουθεί και μια δίαιτα η οποία τη βοηθά επίσης να διατηρείται σε αυτή την κατάσταση.

Στο περιοδικό Λοιπόν διαβάσαμε για τη δίαιτα της Δέσποινας Βανδή κι αν νιώθετε έτοιμοι να μπείτε σε πρόγραμμα, τώρα είναι η ευκαιρία να το κάνετε!

Πρωινό: 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα

Δεκατιανό: Γιαούρτι με μέλι ή λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών

Μεσημεριανό: Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι-ρόκα και κοτόπουλο ή ψάρι ή με μανιτάρια ή με ψητά λαχανικά.

Απογευματινό: Φρούτα εποχής και ξηροί καρποί

Βραδινό: Σούσι ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο.

Εδώ θα δείτε τη διατροφή που ακολουθεί η Ελένη Μενεγάκη.