ΔΕΘ-Helexpo: Έπιπλο και αυτοκίνητο έχουν την τιμητική τους

Οι κλάδοι του επίπλου και του αυτοκινήτου έχουν την τιμητική τους τον Μάρτιο στη Θεσσαλονίκη, καθώς σε αυτούς είναι αφιερωμένες οι δύο εκθέσεις με τις οποίες υποδέχεται τον Μάρτιο η ΔΕΘ-Helexpo.

Από τις 9 έως τις 11 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί η Furnidec Business, ενώ τα τριήμερα 16-18 Μαρτίου και 23-25 Μαρτίου θα λάβει χώρα το 3ο Auto Festival.

Οι τάσεις στο χώρο του επίπλου

Η Furnidec Business καταλαμβάνει τα περίπτερα 15 και 13, όπου σε εκθεσιακό χώρο 11.000 τ.μ. αποτυπώνονται οι τάσεις και οι προοπτικές της αγοράς του οικιακού και επαγγελματικού επίπλου.

Η έκθεση φιλοξενεί επαγγελματίες από διαφορετικούς χώρους, όπως εμπόρους προϊόντων επίπλου και διακόσμησης, αλλά και αρχιτέκτονες, διακοσμητές, σχεδιαστές και ξενοδόχους. Οι εμπορικοί επισκέπτες της προέρχονται από την Ελλάδα και το εξωτερικό και εκπροσωπούν ορισμένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα στον χώρο του επίπλου και των υφασμάτων επίπλωσης.

Στη φετινή διοργάνωση οι φιλοξενούμενοι εμπορικοί επισκέπτες είναι περίπου 150 από όλη την Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη,  Αθήνα, Πελοπόννησος κα) και την Κύπρο.

Μάλιστα, ιδιαίτερη σημασία δίνει η Furnidec Business στη στοχευμένη και ολοκληρωμένη προβολή του «made in Greece» επίπλου. Στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων, λοιπόν, ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Θεσσαλονίκης θα προβάλλει με ιδιαίτερο τρόπο την επαγγελματική δουλειά των μελών του.

Φεστιβάλ αυτοκινήτου σε δύο μέρη

Το 3ο Auto Festival θα έχει ανοιχτές τις πύλες του σε δύο χωριστές χρονικές περιόδους, από τις 16 έως τις 18 Μαρτίου και από τις 23 έως τις 25 Μαρτίου.

Όπως αναφέρουν η ΔΕΘ Helexpo, η εν λόγω έκθεση θα συγκεντρώσει στο περίπτερο 13, σε χώρο μεγαλύτερο των 5.500 τ.μ., όλους τους λάτρεις της αυτοκίνησης, θα υπάρξουν τρεις πανελλαδικές πρεμιέρες νέων μοντέλων, του Citroen C4 Cactus, του Volvo ΧC40 και του Dacia Duster, ενώ θα δοθεί η δυνατότητα στους επισκέπτες για test drive. Μάλιστα, θα φιλοξενήσει και «εξωτικά» αυτοκίνητα, των 350 ίππων και πάνω (Honda Civic Type R και το Focus RS).

Η φετινή έκθεση στο περίπτερο είναι ακόμα μεγαλύτερη από την περσινή, με 130 διαφορετικά αυτοκίνητα. Ειδικότερα, φέτος μετρά 20 συμμετοχές (μάρκες) έναντι 18 πέρυσι. Το Auto Festival συνδιοργανώνεται με την εταιρεία Promevent.

Κάλεσμα του Κυριάκου Ποζρικίδη

«Επιμένουμε να διοργανώνουμε τη Furnidec Business, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος, καθώς πιστεύουμε πως το ελληνικό έπιπλο είναι εξαιρετικής ποιότητας και design, αλλά και ανταγωνιστικό σε τιμές», δήλωσε σε  συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη (7/3) ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, Κυριάκος Ποζρικίδης.

Όσον αφορά το Auto Festival, κάλεσε τον κόσμο να το στηρίξει, καθώς περιλαμβάνει πολλές και ενδιαφέρουσες προτάσεις από τον κλάδο των αυτοκινήτων.

Το μήνυμα Στιβαχτάρη

Ο γενικός διευθυντής της Promevent, Άρης Στιβαχτάρης, εξήγησε πως πίσω από την επιλογή της Θεσσαλονίκης για τη διοργάνωση του Auto Festival υπάρχουν οι εξής λόγοι: το ότι η πόλη αποτελεί το πρώτο test market για κάθε νεοεισερχόμενο brand, αλλά και το ότι είναι βασικός παίκτης στην περιοχή των Βαλκανίων.

Πολύ σημαντική έκθεση, που εξελίσσεται μάλιστα σε θεσμό, χαρακτήρισε το Auto Festival ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo, Αλέξης Τσαξιρλής. Μάλιστα, υποστήριξε πως στην προοπτική μιας βελτιωμένης αγοράς αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια η ΔΕΘ-Helexpo θα είναι σε θέση να διοργανώσει και μια διεθνή έκθεση αυτοκινήτου, με αντανάκλαση και εκτός ελλαδικού χώρου.