Η «συγγνώμη» του ΙΚΕΑ σε πελάτη του που βρήκε κάμπια στο γεύμα του

Η γνωστή εταιρεία επίπλων ΙΚΕΑ, αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη από έναν πελάτη της, ο οποίος φαίνεται να είχε μια από τις χειρότερες εμπειρίες στο εστιατόριο της εταιρείας στην πόλη Χαϊντεραμπάντ της Ινδίας.

Ο πελάτης, είχε παραγγείλει το γεύμα του, αλλά συνειδητοποίησε πως στο πιάτο του, πέρα από το φαγητό του, βρισκόταν και μια κάμπια. Από την πλευρά της η εταιρεία, πληροφορήθηκε για το ατυχές περιστατικό, έπειτα από τη φωτογραφία που ανάρτησε ο πελάτης της στο Twitter και η οποία έγινε αμέσως viral.

Η σουηδική αλυσίδα οικιακών ειδών άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ινδία πριν από περίπου έναν μήνα.

Ο Αμπίντ Μοχάμαντ ανάρτησε τη φωτογραφία την Παρασκευή και τα ινδικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι οι υπηρεσίες διατροφικής ασφάλειας της πόλης έκαναν έρευνα στο κατάστημα. Σύμφωνα με την εφημερίδα Hindu, οι επιθεωρητές κατάσχεσαν δείγματα τροφίμων από το IKEA.

Κατά τη διάρκεια της επιθεώρησης διαπιστώθηκε ότι το κατάστημα δεν τηρούσε τους κανόνες περί διαχωρισμού των απορριμμάτων και του επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 15.000 ρουπιών (περίπου 200 ευρώ).

Το IKEA ανακοίνωσε ότι ζήτησε συγγνώμη από τον Μοχάμαντ. Ερευνούμε την υπόθεση για να καταλάβουμε τι συνέβη και να λάβουμε άμεσα μέτρα» είπε μια εκπρόσωπος.