Η Volkswagen προστατεύει το περιβάλλον αλλά και την τσέπη μας!

Νέα εποχή για την  Volkswagen με τον βενζινοκινητήρα  1,5  TSI Evo συναντά τον υβριδισμό με ένα νέο σύστημα το οποίο είναι σε θέση να προσφέρει μειωμένη κατανάλωση αλλά και ρύπους προστατεύοντας το περιβάλλον αλλά και την τσέπη μας!

Συγκεκριμένα, κάτω από το καπό του Golf ACT Bluemotion βρίσκουμε τον γνωστό 1.500αρι κινητήρα βενζίνης με νέο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και απόδοση στα 130 άλογα, εξελιγμένος όμως, καθώς έχει τοποθετηθεί νέο σύστημα διαχείρισης βαλβίδων και η συμπίεση έχει αυξηθεί ιδιαίτερα μεταξύ άλλων.

Επιπλέον, ανάλογα με το φορτίο του μοτέρ (συνθήκες κίνησης), ο κινητήρας μπορεί να απενεργοποιεί τους 2 εσωτερικούς κυλίνδρους του (Active Cylinder Management – σε ταχύτητες πάνω από 130 km/h και μεταξύ 1.400 -4.000 σ.α.λ.) ή να σβήνει εντελώς για μέγιστη οικονομία καυσίμου (το γνωστό και ως ‘eco-coasting’ micro-hybrid mode).

Λειτουργία “οικονομίας”

Στη δεύτερη λειτουργία λοιπόν , όπου ο κινητήρας μπορεί να σβήσει εντελώς, είναι απαραίτητη η ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων DSG. Έτσι, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν και  ο οδηγός αφήσει εντελώς το πεντάλ του γκαζιού, το μοτέρ σβήνει προσφέροντας μηδενική κατανάλωση και ρύπους. Σε αυτήν την περίπτωση τα συστήματα του αυτοκινήτου παίρνουν ενέργεια από ένα 12V υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί μπαταρίες λιθίου. Παράλληλα όμως, όταν ο οδηγός θελήσει και πάλι να επιταχύνει τότε ο κινητήρας «ενεργοποιείται» ακαριαία.

Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η γερμανική φίρμα, η μικτή κατανάλωση με βάση τον κύκλο NEDC βρίσκεται στα 4,8 lt/100 km (CO2 110 gr/km), και εκτός του Golf, ο νέος 1.5 TSI ACT BlueMotion αναμένεται να εξοπλίσει και άλλα μοντέλα του VW Group όπου σε μελλοντικά σχέδια θα μπορεί να συνδυαστεί με καύσιμο φυσικού αερίου αλλά και  με plug-in εφαρμογές.