Ο πιο γνωστός “κροκόδειλος” της μόδας αντικαθίσταται

Ίσως ο πιο γνωστός κροκόδειλος του κόσμου δίνει τη «θέση» του σε είδη υπό εξαφάνιση. Ο λόγος γίνεται για το σήμα κατατεθέν της γαλλικής εταιρείας Lacoste, το οποίο προωθεί μια νέα σειρά περιορισμένης έκδοσης με δέκα είδη ζωικού βασιλείου τα οποία κινδυνεύουν με εξαφάνιση. Κάποια από αυτά είναι ο τίγρης της Σουμάτρα, ο ρινόκερος της Καλιφόρνια και ο παπαγάλος Κακάπο.

Στο πλαίσιο του προγράμματος της Διεθνούς Ένωσης για την Διατήρηση της Φύσης «IUCN», με τίτλο: «Σώστε το είδος μας», η εταιρεία θα παρουσιάσει στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού τα γνωστά λευκά μπλουζάκια της, αντικαθιστώντας το σήμα του κροκόδειλου με σπάνια ερπετά, πτηνά και θηλαστικά που αποτελούν είδη προς εξαφάνιση.

Με τι κριτήρια επιλέχθηκε ο αριθμός παραγωγής

Εντύπωση προκαλεί ο αριθμός παραγωγής της κάθε μπλούζας ο οποίος  θα αντιστοιχεί στο υπόλοιπο μέγεθος του πληθυσμού των σπάνιων ζώων που απομένουν στη φύση, σύμφωνα πάντα με της εκτιμήσεις των ειδικών της διεθνούς ένωσης.

Με αυτόν τον τρόπο, η γαλλική εταιρεία ένδυσης Lacoste, μέσω μιας προσέγγισης ανοιχτής εταιρικής σχέσης με τους πελάτες της, καλεί στην υποστήριξη του εγχειρήματος από όλους τους τομείς της κοινωνίας των πολιτών.

Τέλος, υπογραμμίζεται πως, η εκστρατεία της Lacoste ενθαρρύνει τους πελάτες της να συμμετέχουν στην αρωγή κατά της εξαφάνισης των συγκεκριμένων ειδών, αγοράζοντας τις μπλούζες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της.

Το κόστος της ιδιαίτερης καμπάνιας

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μπλούζες αυτές είναι για γερά βαλάντια, καθώς πωλούνται έναντι 150 ευρώ η μία!