Στα Όσκαρ ο… καναπές συνεντεύξεων του Γουάινστιν (pics)

Ο «ξεπεσμένος» παραγωγός του Χόλιγουντ, Χάρβεϊ Γουάινστιν, επέστρεψε στα Όσκαρ, έστω και ως… άγαλμα. Μόνο που το συγκεκριμένο άγαλμα δεν είναι καθόλου τιμητικό για τον άλλοτε ισχυρό κινηματογραφικό και τηλεοπτικό παραγωγό, καθώς εστιάζει στα σεξουαλικά σκάνδαλα που συνδέθηκαν με το όνομά του.

Ο «Καναπές Συνεντεύξεων»

Το συγκεκριμένο έργο έχει τίτλο «Casting Couch», δηλαδή «Καναπές Συνεντεύξεων». Το φιλοτέχνησε ο street artist με την ονομασία Plastic Jesus και απεικονίζει ένα χρυσό άγαλμα του Γουάινστιν, να κάθεται σε έναν χρυσό καναπέ και να κρατά ένα αγαλματάκι Όσκαρ σαν να κρατά… κάτι άλλο.

Ο «έκπτωτος» παραγωγός

Ο Γουάινστιν έχει βρεθεί στο «μάτι του κυκλώνα» τους τελευταίους μήνες, μετά τις δεκάδες καταγγελίες για σεξουαλικές επιθέσεις σε γυναίκες. Ο ίδιος έχει αρνηθεί τις κατηγορίες και ισχυρίζεται πως όλες οι ερωτικές επαφές που είχε ήταν συναινετικές.

Το θέμα δεν άφησε… ασυγκίνητο τον καλλιτέχνη Plastic Jesus, ο οποίος φιλοτέχνησε το εν λόγω άγαλμα και το τοποθέτησε δίπλα στο αστέρι του Έλβις Πρίσλεϊ, στο «Μονοπάτι της Δόξας» που βρίσκεται στο Χόλιγουντ.

Η καμπάνια του Sabo

Η συγκεκριμένη ενέργεια έρχεται λίγες μόλις ώρες μετά την καμπάνια ενός άλλου street artist, ονόματι Sabo, ο οποίος κάλυψε τρεις μεγάλες διαφημιστικές πινακίδες στο Λος Άντζελες, με καταγγελτικά μηνύματα σε κόκκινο φόντο.

Ο Sabo κατηγορεί τον «μαγικό» κόσμο του Χόλιγουντ και τη βιομηχανία του θεάματος ότι καλύπτει την παιδική κακοποίηση.

«Όλοι γνωρίζαμε, αλλά ακόμη δεν υπάρχει καμία σύλληψη», ανέφερε η μία πινακίδα, ενώ η δεύτερη άλλη έγραφε «Και το Όσκαρ για τον μεγαλύτερο παιδόφιλο πηγαίνει…».

Στο ίδιο μήκος κύματος και η τρίτη, που απαιτούσε: “Πείτε ονόματα στη σκηνή η βγάλτε το σκασμό”.