ΥΠΠΟΑ: Εκκαθάριση εν λειτουργία του Ταμείου Αλληλοβοηθείας με νομοθετική ρύθμιση

Όπως ενημερώνει το ΥΠΠΟΑ με ανακοίνωσή του, «με νομοθετική ρύθμιση, η οποία θα κατατεθεί τις αμέσως επόμενες μέρες, θέτει υπό καθεστώς εκκαθάρισης εν λειτουργία το ‘Ταμείο Αλληλοβοηθείας Υπαλλήλων ΥΠΠΟ’, ανταποκρινόμενο και σε αίτημα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στο υπουργείο».

«Όπως, πολλές φορές, έχει αναφέρει η υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Λίνα Μενδώνη», συνεχίζει η ανακοίνωση του ΥΠΠΟΑ, «η λειτουργία του υπουργείου οφείλει να διέπεται από οριζόντιες αρχές που αποβλέπουν στην κατοχύρωση της Δημόσιας Αξίας. Αυτό σημαίνει ότι απαιτείται λογοδοσία και διαφάνεια παντού. Με την ρύθμιση που προτείνεται διασφαλίζεται η διαφάνεια και θεσπίζονται καθαρές διαδικασίες, ώστε να μην υπάρχουν πουθενά σκιές».

Όπως σημειώνει η ανακοίνωση του ΥΠΠΟΑ, «το Ταμείο Αλληλοβοηθείας έχει βρεθεί τα τελευταία χρόνια στο στόχαστρο, και έχει επιχειρηθεί, συστηματικά, μεθοδευμένη κατασυκοφάντηση πολλών. Για όλα αυτά τα ζητήματα έχει επιληφθεί η Δικαιοσύνη, στην οποία το Υπουργείο Πολιτισμού, όπως έχει, επίσης, αναφερθεί προτίθεται να παραπέμπει οποιοδήποτε στοιχείο αφορά τον υπό λύση φορέα».

«Το κύριο αντικείμενο του Ταμείου Αλληλοβοηθείας σήμερα, δηλαδή η λειτουργία του παιδικού σταθμού που εξυπηρετεί παιδιά υπαλλήλων της Αθήνας, και η χορήγηση επιδόματος στους υπαλλήλους του Υπουργείου για την φιλοξενία σε παιδικές κατασκηνώσεις, μεταφέρεται στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού», συμπληρώνει το ΥΠΠΟΑ, εξηγώντας ότι «ο παιδικός σταθμός θα συνεχίσει να λειτουργεί το σχολικό έτος 2019-2020. Από την επόμενη σχολική χρονιά, για λόγους ισονομίας των υπαλλήλων, από τους ίδιους πόρους που σήμερα λειτουργεί ο Σταθμός μπορεί να καλύπτεται φιλοξενία παιδιών υπαλλήλων σε όλη την Επικράτεια, υπηρετώντας την αρχή της ισονομίας”.

“Με τη λύση του Ταμείου, αμέσως μετά την εκκαθάρισή του, επιτυγχάνεται μείωση του λειτουργικού κόστους, που αποτελεί λόγο δημοσίου συμφέροντος», καταλήγει το ΥΠΠΟΑ.

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.