Αμαλιάδα: Παραδόθηκε ο 18χρονος μαθητής

Αμαλιάδα: Παραδόθηκε στην αστυνομία, με τη συνοδεία του πατέρα του, ο 18χρονος μαθητής της Β’ τάξης του 1ου επαγγελματικού λυκείου Αμαλιάδας, ο οποίος είχε τραυματίσει σοβαρά με μαχαίρι 15χρονο συμμαθητή του. Μετά την επίθεση, ο 18χρονος τράπηκε σε φυγή, ωστόσο λίγο αργότερα παρουσιάστηκε στο αστυνομικό τμήμα, όπου και συνελήφθη. Το θύμα διακομίστηκε στο Καραμανδάνειο Παιδιατρικό Νοσοκομείο της Πάτρας, όπου νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Το χρονικό της επίθεσης:

Ο 18χρονος λογομάχησε με τον 15χρονο στο πρώτο διάλειμμα και η ένταση κλιμακώθηκε. Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο λόγος που τσακώθηκαν ήταν για μια κοπέλα. Ξαφνικά ο 18χρονος χτύπησε πισώπλατα τον άλλο μαθητή με ένα μαχαίρι και επιχείρησε να τον τραυματίσει και στο πρόσωπο. Σε δηλώσεις του, ο αδελφός του θύματος, Χρήστος, είπε τα εξής:

«Τον μαχαίρωσε πισώπλατα δυο φορές και στη συνέχεια πήγε να τον χτυπήσει και στο πρόσωπο αλλά ο αδερφός μου πρόλαβε κι έβαλε τα χέρια του. Από ό,τι γνωρίζω το άλλο παιδί πρέπει να έχει πρόβλημα με ναρκωτικές ουσίες, είναι μια ομάδα στην Αμαλιάδα και θέλουν να κάνουν κουμάντο παντού. Επειδή ο αδερφός μου δεν θέλει να είναι στην ομάδα τους και να ασχολείται με τέτοια πράγματα, του επιτέθηκαν. Δεν είναι η πρώτη φορά που χτυπούν τον αδερφό μου, έχει ξαναγίνει στο παρελθόν. Η αστυνομία έχει ενημερωθεί αρκετές φορές αλλά δυστυχώς μέχρι τώρα δεν έχει κάνει τίποτα. Ο αδερφός μου έχει τραύματα στην πλάτη από μαχαιριές, πηγαίνουμε στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο στην Πάτρα, έχουμε τρελαθεί και εύχομαι να πάνε όλα καλά γιατί πονάει πολύ».

Αξίζει να σημειωθεί πως ο θύτης έχει προκαλέσει ουκ ολίγες φορές με την συμπεριφορά του, και πριν σημειωθεί αυτό το αιματηρό επεισόδιο. Πλέον κρατείται από τις αρχές. Ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, Βασίλης Δημητρέλλος, σχολιάζοντας το περιστατικό, υπογράμμισε πως «είναι ένα λυπηρό φαινόμενο στη σχολική κοινότητα». Μάλιστα, ζήτησε από το διευθυντή του σχολείου να ενημερώσει για το περιστατικό την Εισαγγελία Αμαλιάδας, ενώ επισήμανε πως η Διεύθυνση προσανατολίζεται στη χρήση υποστηρικτικών δομών για τους μαθητές με ψυχολόγο και κοινωνιολόγο. Αναφερόμενος στα αιτία της διαμάχης ο κ. Δημητρέλλος, δήλωσε “ακούγονται διάφορα για τα αίτια και δεν θέλω να σταθώ σε φήμες”.