Φόρμουλα 1: «Βόλτα» Χάμιλτον στο Γκραν Πρι της Στυρίας

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο μεγάλος νικητής του αγώνα της Στυρίας (η ευρύτερη περιοχή όπου βρίσκεται η πίστα του Red Bull Ring) πετυχαίνοντας τη πρώτη του νίκη για φέτος και 85η συνολικά στη καριέρα του (θέλει άλλες έξι για να ξεπεράσει το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ).

Την πρώτη του νίκη στη Formula 1 για το 2020 πήρε ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής κρατήθηκε από την αρχή του αγώνα μπροστά και στη συνέχεια δεν είχε κανένα πρόβλημα να δει πρώτος την καρό σημαία για 85η φορά στην καριέρα του.

Πίσω του ήταν ο Βαλτέρι Μπότας, ενώ τις θέσεις στο βάθρο έκλεισε ο Μαξ Φερστάπεν με τη Ρεντ Μπουλ.

Αυτό που σημάδεψε τον αγώνα, ήταν η εγκατάλειψη και των δύο οδηγών της Φεράρι καθώς ο Λεκλέρκ πάτησε άτσαλα στο κερμπ της τρίτης στροφής και συγκρούστηκε με τον ομόσταυλο του, Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ο αγώνας

Όλα έδειχναν πως κυλούσαν ήσυχα στην γραμμή της εκκίνησης. Ο Χάμιλτον και ο Φερστάπεν έφυγαν καλά, ο Σάινθ πίεσε χωρίς αποτέλεσμα τον Ολλανδό, αλλά οι Ferrari πιο πίσω τα έκαναν μαντάρα όπως αναφέρθηκε παραπάνω.

Ο Μπότας πέρασε τον Σάινθ με την τριάδα που δημιουργήθηκε από την αρχή του αγώνα με τους δύο οδηγούς της Mercedes και τον Ολλανδό να φεύγει μπροστά και να βρίσκεται σε έναν δικό της αγώνα. Ο Χάμιλτον δεν κινδύνεψε σε κανένα σημείο του αγώνα, αντίθετα ο Μπότας εκμεταλλευόμενος την στρατηγική της ομάδας του που του έδωσε πιο φρέσκα ελαστικά στο τέλος του αγώνα προσπέρασε τον Φερστάπεν και πήρε εκείνος την δεύτερη θέση.

Τέταρτος τερμάτισε ο Άλμπον, ενώ πιο πίσω είχαμε μεγάλες μάχες που βρήκαν νικητή τον Νόρις. Ο Βρετανός με πιο φρέσκα ελαστικά σε σχέση με τους υπόλοιπους και εκμεταλλευόμενος τον καλό ρυθμό του μονοθεσίου του κατάφερε στους τελευταίους δύο γύρους να περάσει τους Ρικάρντο, Στρολ και Πέρες για να βρεθεί στην πέμπτη θέση!

Οι δύο Racing Point τερμάτισαν στην έκτη και την έβδομη θέση, όγδοος ο Ρικάρντο, ένατος ο Σάινθ ενώ ο Ντάνιελ Κβίατ με την Άλφα Τάουρι να κλείνει τη δεκάδα.

Δείτε επίσης: Έχασε τα σχεδιαστικά δικαιώματα για την 250 GTO η Ferrari

© politic.gr