‘Made in India’ είναι η σελίδα της νεολαίας του ΟΤΘ

“Made in India” είναι η σελίδα της νεολαίας του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, www.youththessaloniki.com, που με τη έναρξη της νέας ακαδημαϊκής χρονιάς θα εμπλέξει ακόμη περισσότερους φοιτητές για να συμμετέχουν στην δημιουργία και αποτύπωση της δικής τους εμπειρίας.

Άλλωστε φοιτητές είναι και οι Ινδοί που αναδόμησαν την συγκεκριμένη ιστοσελίδα και εργάστηκαν εθελοντικά για μήνες με επαγγελματισμό στο μάρκετινγκ του τουρισμού και των νέων στοχεύσεων του Οργανισμού, όπως αναφέρει το στέλεχος του ΟΤΘ Μαρία Πουλουκτσή. Πρόκειται για τον Chaitany Arora (Τσετάνι Αρόρα) και η Priyanshi Jain (Πριγιάνσι Τζέην) από το Νέο Δελχί της Ινδίας.

“ Με γνώμονα ότι η Ινδία είναι η τιμώμενη χώρα στην 84η ΔΕΘ, έβαλαν τη δική τους σφραγίδα στις νέες πρακτικές που συνδυάζουν τουρισμό με προσφορά εργασίας, τουρισμό με κοινωνικό πρόσωπο και τουρισμό με πρακτικές μάρκετινγκ «έξω από τα συνηθισμένα». Οι δυο φοιτητές που δημιούργησαν τη νέα ιστοσελίδα του ΟΤΘ συμμετέχοντας στο πρόγραμμα εργασίας “ Global Volunteering” της AIESEC, πρόσθεσαν νέα γραφικά και νέες πρακτικές υλοποιώντας την ιδέα να εξιστορήσουν σε video «τη δική τους Θεσσαλονίκη» κι άλλοι αλλοδαποί φοιτητές”, επισημαίνει.

“ Στόχος μας είναι να εμπλέξουμε ακόμη περισσότερο τη φοιτητική κοινότητα, καθώς είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πολύ ζωντανά κύτταρα αυτής της πόλης, στη διαδικασία δημιουργίας του δικού τους αφηγήματος που θα προβάλει τη Θεσσαλονίκη στους νέους και στη “γλώσσα’ τους”, επισημαίνει η κ.Πουλουκτσή, εξειδικευμένη στο Μάρκετινγκ, τη Διοίκηση Επιχειρήσεων και την Επικοινωνία.

“ Οι εξελίξεις στο μάρκετινγκ είναι συνεχείς και τα δεδομένα μεταβάλλονται ανάλογα με τις ανάγκες”, εξηγεί η κ.Πουλουκτή και προσθέτει: “ Η νέα τάση του τουρισμού θέλει την ψηφιακή τεχνολογία να καθορίζει το ταξίδι του επισκέπτη. Αυτό αποτελεί βασικό γνώμονα στο στρατηγικό σχέδιο που υλοποιεί τα τελευταία χρόνια ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκη”.

Ο ψηφιακός τουρισμός που καθορίζει πλέον τα ταξίδια αναψυχής και εμπειρίας και απλοποιεί τις διαδικασίες μετάβασης και διαμονής, κυριαρχεί στις δράσεις του ΟΤΘ, επιχειρώντας να προσθέσει δυνατότητες «έξυπνης» και λειτουργικής τουριστικής πόλης για όλους τους επισκέπτες της, σύμφωνα με την κ.Πουλουκτσή.

Η σελίδα του ΟΤΘ σε κώδικα Μπράιγ

Στο πλαίσιο αυτό ο ΟΤΘ δημιούργησε πριν από λίγες μέρες τον τουριστικό οδηγό της Θεσσαλονίκης για τα άτομα με προβλήματα όρασης. Ο οδηγός που υιοθετεί τον κώδικα Μπράιγ, δηλαδή το σύστημα γραφής και ανάγνωσης των τυφλών, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων Ατόμων με Διαταραχή Όρασης και Πρόσθετες Αναπηρίες «Συζωή».

Είναι η πρώτη φορά που κυκλοφορεί τουριστικός οδηγός με τον κώδικα Μπράιγ στην Ελληνική και Αγγλική γραφή, που δίνει την ευκαιρία σε ντόπιους και ξένους επισκέπτες με προβλήματα όρασης, να νιώθουν μεγαλύτερη αυτονομία και να γνωρίσουν μόνοι τους τις ομορφιές της Θεσσαλονίκης.

Όπως επισημαίνει η κ.Πουλουκτσή, η συνεργασία με τον «Συζωή» εντάσσεται στο πλάνο στρατηγικού μάρκετινγκ που υλοποιεί ο ΟΤΘ με εξειδικευμένους φορείς-συνεργάτες οι οποίοι αναλαμβάνουν εξειδικευμένα πρότζεκτ επικεντρωμένα στην ανάπτυξη του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας.

Νικόλ Καζαντζίδου

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.