Στην απ’ έξω ο δήμος Δέλτα για το μετρό – Αντιδρά ο Φωτόπουλος

Τη δημόσια έκρηξη του δημάρχου Δέλτα, Ευθύμιου Φωτόπουλου προκάλεσε η απόφαση της διοίκησης του μετρό να μην συμπεριλάβει τον συγκεκριμένο δήμο στην επέκτασή του έργου προς την δυτική πλευρά της Θεσσαλονίκης.

«Αλήθεια από πότε ο δήμος Δέλτα δεν περιλαμβάνεται στη δυτική Θεσσαλονίκη; Θεωρούμε αδιανόητο να πραγματοποιούνται διαβουλεύσεις και σχεδιασμοί υποτίθεται χωρίς προειλημμένες αποφάσεις, για την επέκταση του μετρό πέραν της βασικής γραμμής στη δυτική Θεσσαλονίκη και να μην προσκαλείται ο δήμος μας» σημείωσε αρχικά ο δήμαρχος και πρόσθεσε: «Δεν μπορούμε να διανοηθούμε ότι η συζήτηση για τις δημόσιες συγκοινωνίες διεξάγεται πάλι για μια περιοχή από την Καλαμαριά μέχρι το Κορδελιό και όχι στη μητροπολιτική διάσταση της Θεσσαλονίκης, δηλαδή από το δήμο Θερμαϊκού έως και το δήμο Δέλτα. Δεν μπορεί ο δήμος μας να μένει εκτός ενώ, πέρα από τον τοπικό πληθυσμό, περιλαμβάνει το μεγαλύτερο ΤΕΙ της χώρας, τη ΒΙΠΕ Σίνδου και την ΑΒΣ Καλοχωρίου, το μεγαλύτερο παραγωγικό κορμό της Βόρειας Ελλάδας».

Και ο Ευ. Φωτόπουλος συνέχισε λέγοντας πως «όπως έχει διακηρυχθεί επίσημα από την κυβέρνηση και από τους αρμόδιους φορείς, οι δημόσιες συγκοινωνίες θα αναδιοργανωθούν και θα ανακατανεμηθούν, έτσι ώστε μετρο, λεωφορεία και όποιες άλλες συγκοινωνίες προκύψουν, να αποκτήσουν συνδυαστικό χαρακτήρα, με σκοπό την ολοκληρωμένη αστική κινητικότητα στο ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα. Πριν από λίγες ημέρες στείλαμε επιστολή στον πρόεδρο της Αττικό Μετρό με αφορμή την εκδήλωση έναρξης της διαβούλευσης για τη χωροθέτηση των σταθμών και την πλήρη επικαιροποιημένη χάραξη της επέκτασης του Μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα (16/4), την οποία πληροφορηθήκαμε από δημοσιεύματα».

Τα ερωτήματα που μένουν αναπάντητα

Ο δήμαρχος Δέλτα δεν παρέλειψε να θέσει και δύο ερωτήματα προς τον πρόεδρο της «Αττικό Μετρό» τα οποία -όπως ο ίδιος τονίζει- παραμένουν αναπάντητα. «Γιατί στο σχεδιασμό για την επέκταση του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη, δεν περιλαμβάνεται σταθμός στα Διαβατά; Ή στη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου; Πως θα εξυπηρετείτα ο δήμος Δέλτα με το νέο συγκοινωνιακό σχεδιασμό;» Για να καταλήξει τονίζοντας πως «οι κάτοικοι του δήμου Δέλτα και όσοι εργάζονται σ’ αυτόν, δεν είμαστε πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Και οι όποιες διεργασίες δεν πρέπει να οδηγήσουν ξανά σε κολοβούς σχεδιασμούς».