«Υγιεινά» προϊόντα που σας κάνουν κακό!

Πολλά άτομα καταναλώνουν τρεις φορές περισσότερο από το κανονικό προϊόντα που λογίζονται ως «υγιεινά» αλλά στην πραγματικότητα περιέχουν υψηλά ποσοστά ζάχαρης.

Η νέα… γραμμή για την υγεία

Mε νέα κατευθυντήρια γραμμή ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συστήνει σε ενήλικες και παιδιά την μείωση της ημερήσιας πρόσληψης ζάχαρης κατά λιγότερο από 10% από την συνολική πρόσληψη ενέργειας.

Οι καραμέλες, τα ντόνατς, η σόδα και τα ψημένα προϊόντα είναι κύριες πηγές πρόσθετης ζάχαρης. Το ίδιο ισχύει με το σιρόπι που χρησιμοποιείται στην παρασκευή ή την επεξεργασία κάποιων τροφίμων. Θα εκπλαγείτε με το πόσες γλυκαντικές ουσίες περιέχουν τα αγαπημένα σας σνακ και οι τροφές που καταναλώνετε για πρωινό.

Για να αποφύγετε κάτι τέτοιο θα πρέπει να ελέγχετε προσεκτικά τις ετικέτες με τα συστατικά των προϊόντων που αγοράζετε. Σε ένα γραμμάριο περιέχονται τέσσερεις θερμίδες, αν λοιπόν ένα προϊόν έχει 15 γρ. ζάχαρης σε κάθε μερίδα, αυτό σημαίνει πως θα προσλάβετε 60 θερμίδες από την ζάχαρη και μόνο.

Δείτε τα προϊόντα στο runnfun.gr